Evovia

Full suite ledelsesplatform til at understøtte dialoger

ADRESSE & KONTAKT


Adresse

FINDERUPVEJ 5, ST. 8000 AARHUS C

GPS

56.154295450366, 10.182295497207


ÅBNINGSTIDER

ER DET DIN SIDE?


Musskema.dk har skiftet navn til Evovia

Evovia
Evovia

Æbletræet afspejles i den visuelle identitet

Evovias nye logo bevarer illustrationen af et æbletræ, der samtid forestiller et menneske.

Siden virksomhedens start har vi talt med tusindvis af ledere om, hvad vi kan lære om ledelse af mennesker ved at se på æbletræer i en plantage. Vi kan nemlig lære overraskende meget om opfyldelse af grundlæggende behov og evnen til at levere gode og langsigtede resultater,” fortæller Joachim Langagergaard.

Æbletræet og æblernes organiske former går da også igen i hele Evovias visuelle identitet og farvepalette.

Evovia hjælper organisationer
med at understøtte god ledelse,
der skaber resultater på bundlinjen

Brugervenlige ledelsesredskaber til at styrke dialogen mellem leder og medarbejder med fokus på motivation, udvikling, resultater og fastholdelse.

Som kontaktperson vil du opleve, at tingene bliver meget nemmere, mere overskueligt, kommer dybere i temaerne og giver dig en unik hjælp til at få fulgt op, fordi du får konkrete påmindelsesmails på de aftaler, som du indgår med kirkens personale under MUS (eller APV).

Du får her et unikt redskab til at udvikle kirkens kompetencer – både strategisk og systematisk.

Kontaktpersonen i Menighedsrådet

Her kan du også se en lille video om dine fordele som kontaktperson…:

Der er 3 faser i en succesfuld MUS

  1. Forberedelsen
    Både medarbejderen og lederen må forberede sig.
    Ellers kan MUS let blive spild af tid!
    Forberedelsen betyder, at den enkelte medarbejder må gennemtænke de enkelte spørgsmål, forholde sig til dem og gøre sine forberedende overvejelser om, hvordan de kan bidrage til en ny vinkel på udvikling for både medarbejderen selv, lederen og hele virksomheden.
    I vores system kan medarbejderen slet ikke komme til MUS – uden at medarbejderen skriftligt har forholdt sig til de enkelte spørgsmål: Både score-spørgsmål fra 1-6 og evt. med nogle uddybende kommentarer!
  2. Selve MUS
    Her tager lederen afsæt i medarbejderens egen score på de enkelte spørgsmål, som man ønsker at gå dybere ind i. Og lederen prøver at skabe et fælles billede af: hvordan kan vi udvikle fx et “4” til et “5” næste år? Hvad skal der ske? Hvad kan medarbejderen selv gøre? Hvad kan lederen? og hvad skal andre ind over?
    Det handler om her at komme dybt, bredt og langt…
  3. Opfølgning
    Mange har sagt, at 2 ting kan smadre en god MUS: Mangel på forberedelse og mangel på opfølgning!
    Det skal vi netop bekæmpe.
    Og her er vores system super:
    Der er mulighed for, at du som leder kan indgå “aftaler” med dine medarbejdere. Aftale om et eller andet, som skal ske inden en given dato… Du kan klikke og skrive din aftale – og sætte en deadline på = den dato, hvor du gerne vil have en mail med en påmindelse om denne aftale… Påmindelsen sendes også enslydende til medarbejderen!

Scoren – kan ses som graf

De scorer som dine medarbejdere har givet til de enkelte spørgsmål – kan i anonym skikkelse ses som en gennemsnitsscore for dit team.

Og denne graf kan du så vise til dit Menighedsråd.

PRODUKTER & SERVICE

PLACERING PÅ KORT

KONTAKT OS

NEW SEARCH

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *