KirkeAdministration vokser

KirkeAdministration vokser

10 års fødselsdag og nye lokaler

KirkeAdministration har allerede rundet to skarpe hjørner i 2019. Den 1. januar flyttede vi i fine nye lokaler i Herlev og på samme dato kunne vi også fejre 10 års fødselsdag. Det skal naturligvis markeres!

KirkeAdministration reception den 13. maj

KirkeAdministration inviterer til reception i de nye lokaler mandag d. 13. maj fra kl 17.30-19

De byder på et stykke fødselsdagslagkage og et glas flyttebobler, et kig på de nye lokaler og en mulighed for at hilse på både bestyrelse og ansatte.

Link til Kirkeadministration på Kirkepartner

Kirkeadministrations nye lokaler i Herlev

KirkeAdministration vokser og er flyttet til nye lokaler på Herlev Hovedgade 195C.

Indgangen er på bagsiden af huset. Følg skilte med
‘Accountor’. Tag eventuelt elevatoren op til første sal.

På grunden er der godt med P-plads for dem, der kommer med bil.

Erfaringer med Kirkeadministration

KirkeAdministration er en del af folkekirken

KirkeAdministration.dk er et regnskabscenter oprettet af menighedsråd på tværs af provsti og stiftsgrænser.

KirkeAdministration kontor
Kirkeadministration vokser

KirkeAdministration er et frivilligt initiativ for menighedsråd. De de menighedsråd, der melder sig ind i fællesskabet, bliver “medejere” af et kontor, der varetager kirkernes regnskab, budget, bogføring, løn mv.

KirkeAdministration anvender menighedsrådslovens
§43 . Det betyder, at det er samarbejde mellem menighedsråd. Menighedsråd bliver “medejere” af et kontor med ansatte medarbejdere, der varetager kirkernes regnskab, budget, bogføring, løn mv. Medlemmerne fungerer som bestyrelse og sætter rammerne.