Kirkeblade målrettet modtagerne

Kirkeblade målrettet modtagerne

Mange blade egner sig ikke til omdeling

Kirkeblade er ikke kun en opremsning af kalenderstof, en prædiken og nyt fra menighedsråd.

Trykker man sådan et blad, så kan der spares mange penge ved kun at fremstille 200 eksemplarer og lægge dem frem i våbenhuset.

Det forklarer journalist Jens Kr. Lynderup fra kirkebladet.nu, der håndterer over

100 kirkeblade for sogne i hele landet.

Han fortsætter: Hvis man skal retfærdiggøre at bruge penge på trykning af et kirkeblad til hele sognets postkasser, så skal indholdet også være målrettet den målgruppe.

Det betyder flere billeder, flere gode historie, mere henvisning til annoncer eller hjemmeside og ikke mindst mennesker som mener, tror og tænker noget.

Jens Kr. Lynderup har gennem 20 år været med til at udvikle kirkeblade. Det er et arbejde han er meget glad for og som han ser store perspektiver i. Han tror nemlig stadig på at et kirkeblad hjemme på køkkenbordet kan spille en rolle, hvis indholdet er målrettet modtagerne.

Jens Kristian Lynderup med en masse kirkeblade
Jens Kristian Lynderup med en masse kirkeblade

Det er blevet dyrt at udsende et blad med Postnord. Ja, der er slet ingen rabat på et sådant blad længere. Læs om alternative løsninger:

Kirkeblad udsendt med billig porto. 

Derfor holder han kurser og oplæg, men han står også for konstruktiv »eftersyn« af kirkeblade.

Kirkebladet.nu

Det kan bookes ved www.kirkebladet.nu . Kirkebladet.nu er Kirkepartner. 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *